Τότε, στις πιο δύσκολες στιγμές σου, σε είχα στην αγκαλιά μου…

Πρόκειται για την ιστορία ενός ανθρώπου που πέθανε και πήγε στον παράδεισο. Απ’ έξω βρισκόταν ο Αγγελός του για να τον συνοδέψει. Κρατούσε έναν τόμο και του τον έδωσε.

-Αυτή είναι όλη σου η ζωή, του είπε.

Άνοιξε τον τόμο και άρχιζε να θυμάται, να γελάει, να δακρύζει.

-Μα άγγελε, τι είναι όλα αυτά τα βήματα δίπλα σε εμένα.

-Αυτά είναι τα βηματά μου, ήμουν δίπλα σου σε κάθε σου βήμα.

Προς μεγάλη του έκπληξη στις πιο μεγάλες δυσκολίες του, τα βήματα απεικόνιζαν μόνο ένα ζευγάρι.

-Μα, άγγελέ μου. Στα πιο δύσκολα σημεία της ζωής μου, εκεί που σε είχα πραγματικά ανάγκη, με εγκατέλειψες, αναρρωτήθηκε ο άνθρωπος.

Τότε ο Άγγελος του έδειξε το βάθος των βημάτων.

-Τότε, στις πιο δύσκολες στιγμές σου, σε είχα στην αγκαλιά μου.


The URI to TrackBack this entry is: https://mybellavista.wordpress.com/2010/05/16/%cf%84%cf%8c%cf%84%ce%b5-%cf%83%cf%84%ce%b9%cf%82-%cf%80%ce%b9%ce%bf-%ce%b4%cf%8d%cf%83%ce%ba%ce%bf%ce%bb%ce%b5%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%b3%ce%bc%ce%ad%cf%82-%cf%83%ce%bf%cf%85-%cf%83%ce%b5/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

