ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΗΣ ΑΦΘΟΝΙΑΣ ημέρα 6η

Χρόνια πολλά σε όλους και σε όλες, σήμερα θα κάνουμε την άσκηση αφθονίας της 6ης ημέρας:)

Έκτη μέρα

1-Διαβάζουμε το Μανιφέστο της Αφθονίας(εδώ)

2-Ρίχτε μέσα σε ένα κουμπαρά ή σε ότι άλλο εσείς σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε για αυτό το σκοπό ένα συμβολικό ποσό, μπορεί να είναι 5 λεπτά μέχρι και 50 ευρώ!! Προσοχή, αυτά τα δύο πράγματα θα τα κάνουμε για τις επόμενες 30 μέρες ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.

3- Βάλτε ένα χρονόμετρο για ένα λεπτό. Προσπαθείστε να φέρετε στο μυαλό σας την αγαπημένη σας αρνητική σκέψη. Ξέρω, ξέρω αυτό δεν είναι πολύ ευχάριστο αλλά κάντε το για ένα μόνο λεπτό. Θα διαπιστώσετε πως μαζί με αυτή την μία αρνητική σκέψη ήρθαν κι άλλες παρόμοιου είδους.
Καλά που είχατε βάλει το χρονόμετρο να χτυπήσει !!!

Τώρα ξαναβάλτε το χρονόμετρο για ένα λεπτό, μόνο που αυτή τη φορά θα αρχίσετε να σκέφτεστε δυναμικές θετικές σκέψεις που θέλετε ή έχετε κάνει , ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις παρακάτω :

α) Είμαι ένας δυνατός και ισχυρός μαγνήτης χρημάτων. ‘Ελκω χρήματα όπου κι αν πάω.
β) Η φυσική μου κατάσταση είναι να είμαι πλούσια-ος και χαρούμενη-ος και είναι πολύ εύκολο για μένα.
γ) Ζω σ΄ένα μεγάλο σπίτι στην παραλία (στο βουνό ή όπου αλλού θέλετε)
δ) Έχω πολύ χρόνο στη διάθεσή μου για να χαλαρώσω και να ηρεμήσω.
ε) Είμαι παντρεμένη-ος με τον έρωτα της ζωής μου και νοιώθω τόσο ευλογημένη-ος!

Όπως θα διαπιστώσατε ο Νόμος της Έλξης σας έκανε να σκεφτείτε κι άλλες θετικές σκέψεις, γιατί το όμοιο έλκει το όμοιο. Αυτό να το θυμάστε.

Για τη σημερινή άσκηση θα χρειαστείτε ένα αντίγραφο από το όνειρό σας που γράψατε την 3η ημέρα. Ξαναδιαβάστε το και δείτε τον εαυτό σας να ζει στ’ αλήθεια το όνειρό σας. Δώστε προσοχή στο πως νοιώθετε. Δώστε προσοχή σε όλες τις υπέροχες λεπτομέρειες του ονείρου σας. Δώστε προσοχή σε κάθε νέα λεπτομέρεια που προσθέτετε τώρα που το ξαναζείτε.

Μόλις νοιώσετε πως έχετε ολοκληρώσει τον οραματισμό σας αυτό, γράψτε όλα τα θετικά συναισθήματα και τις σκέψεις, που βιώσατε κατά τη διάρκεια αυτού του οραματισμού σας. Γράψτε όλα όσα μπορείτε να θυμηθείτε. Η ποσότητα δεν είναι σημαντική. Αυτό είναι απλά η αρχή για να μάθετε νέους δρόμους για να εστιάζετε το μυαλό σας σε αυτά που θέλετε να δημιουργήσετε στη ζωή σας.

Απόσπασμα από το ηλεκτρονικό βιβλίο  EFT FOR EVERYONE της  Karen Curry

The URI to TrackBack this entry is: https://mybellavista.wordpress.com/2012/12/26/%cf%84%ce%bf-%ce%bc%ce%b1%ce%bd%ce%b9%cf%86%ce%b5%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%84%ce%b7%cf%83-%ce%b1%cf%86%ce%b8%ce%bf%ce%bd%ce%b9%ce%b1%cf%83-%ce%b7%ce%bc%ce%ad%cf%81%ce%b1-6%ce%b7/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 CommentsLeave a comment

  1. kaλησπερα, απο Γερμανια!το υπεροχο σαιτ σας διαβαζω συνεχια και κολισα στο μανιφεστο της αφθονιας 2 μηνες και ειμαι στο 6……………!για τους αναβλιτικους εχετε κατι? θελω το 7,8,9,και συνεχια καθε ημερα παντως διαβαζω το μανιφεστο ,το εκανα προσευχη! να εισαστε παντα καλα και ευχαριστω πολυ!

    • @sophia lamprini Καλησπέρα Σοφία, καλώς ήρθες στο σπιτικό μου!!! σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, είμαι στη διάθεσή σου όπως και στη διάθεση κάθε αναγνώστη-συνοδοιπόρου για όποια απορία υπάρχει και για ό,τι χρειαστεί που μπορώ να βοηθήσω.
      Η αναβλητικότητα έχει να κάνει με το πόσο πολύ θέλεις εσύ να δεσμευτείς με κάτι νέο, μπορείς όμως να λες τις παρακάτω δηλώσεις για να αποβάλλεις από το υποσυνείδητό σου την ανάγκη σου για αναβλητικότητα:

      1.”Αγαπώ τον εαυτό μου όπως είναι, απολαμβάνω την αλλαγή και τώρα αναλαμβάνω δράση”
      2.”Επιτρέπω στον εαυτό μου να απολαύσει την αλλαγή σε κάθε τομέα της ζωής μου”
      3.”Απολαμβάνω να κάνω νέα πράγματα και να βιώνω νέες εμπειρίες”
      4.”Είμαι πρόθυμη να απελευθερώσω την πεποίθηση που με κάνει να κωλυσιεργώ”
      5.”Επιλέγω να απελευθερώσω όλους τους περιορισμούς στη ζωή μου”
      6.”Είμαι ελεύθερη από τη συνήθεια να αναβάλλω τα πράγματα”
      7.”‘Οταν λέω πως θα κάνω κάτι, το κάνω”
      8.”Απελευθερώνω κάθε ενοχή από το να επιτυγχάνω”
      9.”Δεσμεύομαι με άνεση με την επιτυχία”
      10.”Είμαι καλά οργανωμένη, αποτελεσματική και πολύ παραγωγική”
      11.”Είναι φυσιολογικό για μένα να αναλαμβάνω δράση συνεχώς”
      12.”Ο ενθουσιασμός μου με οδηγεί προς την ολοκλήρωση των στόχων μου”
      13.”Χρησιμοποιώ όλες τις πηγές που διαθέτω για να ολοκληρώσω κάθε τι”
      14.”Είμαι ενθουσιασμένη με το να μαθαίνω περισσότερα για να ολοκληρώνω πράγματα”
      15.”Βρίσκω διαρκώς τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να κάνω τα πράγματα που θέλω”
      Ελπίζω να σε βοήθησα με αυτές τις δηλώσεις, να τις λες καθημερινά, όσο πιο πολλές φορές μπορείς και σίγουρα θα δεις αποτελέσματα.

  2. Καλημέρα! ευχαριστώ πολύ για αυτό το μανιφέστο και τις ασκήσεις που το συνοδεύουν, νομίζω είναι πολύ καλή προσέγγιση και πραγματικά σε βοηθάει να αλλάξεις την προσέγγιση σου στο θέμα και έτσι να αλλάξεις την δόνηση σου. Σχετικά με την άσκηση της 5ης μέρας θα ήθελα να ρωτήσω, την γελοιοποίηση του λόγου για τον οποίο δεν έχουμε χρήματα, την κάνουμε μόνο για τον πρώτο λόγο ή και για τους υπόλοιπους εννέα?

    • Καλησπέρα, χαίρομαι πολύ που σε βοηθάει Το Μανιφέστο της Αφθονίας! Σχετικά με την άσκηση της 5ης ημέρας θα γελοιοποιήσεις τον πρώτο λόγο γιατί ήταν το πρώτο πράγμα που σκέφτηκες για να απαντήσεις, οπότε είναι ίσως και ο βασικός λόγος. Αν θέλεις μπορείς να ακολουθήσεις την ίδια διαδικασία και για τους υπόλοιπους εννιά, όμως ο πρώτος είναι αυτός που πραγματικά έχει μεγαλύτερη δύναμη επάνω σου και αυτόν χρειάζεται πρωτίστως να αποβάλλεις. Ελπίζω να σε βοήθησε η απάντησή μου, στη διάθεσή σου για ό,τι άλλο θέλεις να ρωτήσεις.


Leave a comment